Al llarg de la història, tant a Catalunya com arreu del món, els drets de les dones nohan estat atorgats, sinó que han estat guanyats mitjançant l’organització col· lectiva i lamobilització de les dones mateixes. Malgrat els avenços aconseguits en tr...
L’alcalde, José A. Montero, i la secretària de la Unió de Botiguers, Sonia Pinalla, s’han trobat aquesta tarda amb algunes de les persones guanyadores del sorteig de Nadal organitzat en el marc de la campanya Montornès Som Comerç. S’han repartit un total de 341 premis entre els 623 clients participants, amb una dotació global de 15.000 euros.
Entre les accions hi ha la incorporació d’una persona de suport per als casals, la programació d’activitats i el projecte del centre de dia residència.
L’Ajuntament s’adhereix a la campanya del Fons Català de Cooperació a favor d’Ucraïna i recomana fer aportacions econòmiques en comptes de materials per les dificultats de fer-les arribar a destí. El Consistori ha acordat una aportació de 3.000 euros.
Els detinguts estaven sostraient caixes amb productes cosmètics d’un camió estacionat al carrer del Raval al polígon El Congost. L'actuació de la Policia Local va evitar el robatori.
Un total de 272 alumnes de 6è i 78 d’ESO han participat en la gimcana que ha donat el tret de sortida a la campanya “Canviem la mirada”. Es repartiran 3.500 ulleres liles i les instruccions per utilitzar-les, amb l’objectiu d’aprendre a identificar situacions de desigualtat i posar-hi fi.
Les persones majors de 65 anys que estiguin en règim de lloguer i en situació econòmica precària ja poden optar als ajuts de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya. El termini per sol·licitar-los finalitzarà el 29 d’abril.
Aquest curs un total de 599 infants participen en les activitats extraescolars que les AMPA organitzen als centres educatius del poble. Amb l’objectiu de promoure l’accés de tots els nens i les nenes a l’oferta, enguany l’Ajuntament ha atorgat 15.829 € en ajuts a 137 infants.
Aquests dies han entrat en funcionament tres dispositius electrònics que l’Ajuntament ha instal·lat al Complex Esportiu Municipal Les Vernedes perquè les persones que utilitzen els espais puguin deixar la seva opinió. L’objectiu municipal és estendre el sistema a la resta d’equipaments del poble per conèixer la percepció de la ciutadania en relació als serveis que s'hi presten.