CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Registre electrònic d’apoderaments

Registre electrònic d’apoderaments

El Registre Electrònic d’Apoderaments, creat per la Llei 39/2014, article 6, permet fer constar les representacions que els/les ciutadans/nes, professionals i empreses atorguen a terceres persones per actuar en el seu nom davant de les Administracions Públiques.

Aquest Registre Electrònic d’Apoderaments permet:

  • Si sou persona poderdant, designar un/a representant. Un cop aquest/a l’accepti serà efectiva la inscripció.
  • Si sou persona representant, sol·licitar la inscripció d’una representació:
      • Adjuntant un poder, document verificat per fedatari públic, normalment notaris. En aquest cas, cal ser validada per l’Administració per a que sigui efectiva
      • Si no s’adjunta documentació, caldrà que el poderdant/representat accepti la representació per a que sigui efectiva.

El servei permet a les persones representants relacionar-se amb l’administració en nom de les poderdants sense haver de presentar per a cada nova gestió els documents que les acrediten per fer-ho.

En relació al tipus de representació, es permet inscriure representacions de tres tipus:

  1. General: la persona representant podrà actuar en nom de la persona poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
  2. A un organisme: el/la representant podrà actuar en qualsevol actuació administrativa d’una determinada Administració, com per exemple l’Ajuntament de Montornès del Vallès.
  3. A un tràmit, el representant podrà actuar per efectuar determinats tràmits especificats en el poder.

Les persones representants podran acreditar el seu apoderament quan facin un tràmit telemàtic adjuntant el justificant de la representació vàlida. Podeu veure com descarregar el justificant seguint aquest enllaç

Si sou persona obligada a la relació telemàtica amb les administracions públiques, heu de fer la tramitació, necessàriament, per mitjans digitals.

Si sou persona física, no obligada a la relació telemàtica, la podeu fer per mitjans digitals o també de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, concertant cita prèvia a través d’aquest enllaç

Per accedir al registre, cliqueu sobre Registre electrònic d'apoderaments

Per a més informació sobre l’ús del servei consulteu el web del Portal de suport de Representa per a la ciutadania

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona