El mes de març es posarà en marxa una nova edició de la vessant formativa inclosa en el programa "Les entitats al dia" que l'Ajuntament ofereix a les entitats i associacions locals. Enguany s'impartirà formació en els àmbits de la cooperació, la igualtat i la gestió econòmica.
Aquesta setmana s'inicien les sessions del procés participatiu que definirà els usos que la ciutadania vulgui donar a la parcel·la de l'antic camp de futbol de Montornès Nord. La programació preveu 8 trobades que inclouen sessions a càrrec d'experts, passejades i tallers de propostes.
La programació del Carnaval començarà el 28 de febrer i es perllongarà fins al 6 de març. Entre les novetats, hi ha la incorporació del Cavaller Gòdia, com a nou personatge del seguici i de la figura de l'Emissari, que dies abans de la festa avisarà de l'arribada del Rei Carnestoltes.
L'alcalde, José A. Montero, i el regidor delegat de l'Àrea d'Acció Socials, Jordi Delgado, han assistit aquest dijous a l'acte de reconeixement als municipis que han obtingut el Certificat de Bona Pràctica de la Fundació Carles Pi i Sunyer d'estudis autonòmics i locals. Montornès el va obtenir amb el procés de participació ciutadana realitzat per millorar l’espai públic a través del Pla Estel Montornès.
La 8a edició d'aquest concurs versa sobre la temàtica "Dones i lluita social". Els premis oscil·len entre els 150 i els 400 euros. Les obres es poden presentar fins al 3 de març per correu electrònic o a través d'Instagram.
Arxivat a: Ajuntament, Cultura i festes, General, Igualtat
Aquest dimecres s'ha presentat el projecte de municipi intel·ligent (Smart City) que es preveu implementar a Montornès. El pla inclou solucions vinculades a la utilització de noves tecnologies i sistemes d'informació com a mitjà per incrementar el valor del municipi per a les persones que hi viuen, que hi treballen i que el visiten.
Entre el 9 de març i el 9 d'abril, els centres d'ensenyament de Montornès faran jornades de portes obertes prèvies a les preinscripcions del curs 2019-20.
El Ple de l’Ajuntament ha aprovat en la sessió ordinària de febrer el nou Reglament de Participació Ciutadana que defineix els mecanismes i òrgans a través dels quals el veïnat pot intervenir, ja sigui individualment o a través d’una entitat, en tots els aspectes de la vida del municipi.
El departament d'Ocupació, Promoció Econòmica i Comerç prepara un projecte formatiu per afavorir l'emprenedoria de les dones en situació d'atur, en el marc de l'economia social. Les dones interessades a participar-hi es poden adreçar a l'Oficina del barri de Montornès Nord.