La vintena d’alumnes que han seguit la formació entre el maig i l’octubre han rebut el certificat corresponent al mòdul A del Servei de Primera Acollida. L’entrega dels diplomes ha tingut lloc aquest matí a Can Saurina, en un acte que ha comptat amb la presència del regidor de l’Àrea d’Acció Social, Jordi Delgado.
Aquests dies s’estan realitzant treballs per a la millora de la cobertura dels operadors de telecomunicacions mòbils al municipi, arran de la nova distribució de freqüències de radiocomunicacions impulsada pel govern espanyol.
L’organització ha allargat el període per aportar obres fins al 5 de novembre. S’hi pot participar en dues categories: una de 12 a 17 anys i una altra de 17 en endavant, amb curts sobre la salut mental o amb temàtica lliure.
Després d’aconseguir l’or a la Premier League celebrada a El Caire, l’esportista del Montornès María López, amb Raquel Roy i Lídia Rodríguez, s’ha fet amb la plata a la prova disputada a Moscou. López ja es prepara per competir al Mundial de Dubai a mitjans de novembre.
A partir de la mitjanit d'aquest dijous l'oci nocturn en espais interiors podrà obrir amb un aforament màxim del 70%. Les persones que vulguin accedir als locals hauran d'acreditar el certificat Covid-19 amb la pauta completa, o bé presentar una prova diagnòstica negativa.
Arxivat a: Covid-19, Covid-19 i Escola, Covid-19 i Espai Públic, Covid-19 i Establiments
El "Poolbike" permet fer exercici a la piscina en bicicleta o el·líptica preparades per funcionar a l’aigua. L'activitat està recomanada per a persones amb problemes físics o sobrepès.
El departament municipal d’Educació ha publicat la programació de tallers, xerrades, espais i esdeveniments amb contingut educatiu que tindran lloc al poble entre l’octubre i el desembre. Les propostes començaran aquest divendres amb l’espectacle "Un món de cartró", a càrrec de la companyia Creamoviment.
La montornesenca s’ha proclamat vencedora del campionat després de guanyar la darrera prova, a Mont-Roig (Tarragona), i d’acabar primera a les 12 carreres de la competició. Rodríguez farà el salt a la categoria infantil properament.
El Casal de Cultura ha recuperat l'activitat aquesta setmana amb l'inici de 16 tallers per a adults. De les 150 places que es van oferir, se n'han omplert 140 i s'han habilitat llistes d'espera per a alguns tallers.
L’equip montornesenc ha iniciat la seva participació en Divisió d'Honor en la Lliga Catalana amb una victòria contundent. A partir d'un conveni d'afiliació amb la Unión Santa Coloma de Gramanet, el Montornès ha pujat dues categories respecte a la temporada passada, quan va baixar a segona.