El Club Esportiu Montornès Atletisme ha aconseguit una desena de medalles en els darrers dies en el Campionat de Catalunya de Cros, en l’absolut en Pista Coberta i en el de Marxa. D’altra banda, Ivan Limia ha estat segon en el Campionat de Catalunya d’elit de Duatló.
La regidoria de Polítiques d'Igualtat convoca per quart any consecutiu un concurs per posar en relleu de forma gràfica el paper de les dones en la societat. Els premis van del 75 als 175 euros. Les propostes es poden presentar fins al 2 de març.
L’Ajuntament informa a tots els usuaris/es de les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal i a la població en general que l’empresa Gestió Esportiva Montornès, SL (Grup SEAE) ha deixat de prestar el servei en el complex esportiu per resolució de...
Diumenge es va fer una passejada pels carrers de Montornès per identificar les principals dificultats i facilitats que hi ha en relació a la mobilitat. Els resultats es debatran públicament el proper 21 de febrer i es tindran en compte per a la redacció del Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible (PMUS).
El Ple ordinari d'aquest mes se celebra el dijous, 5 de febrer, a les 19.30 h a la Sala d'Actes de l'Ajuntament. L’ordre del dia inclou, entre altres punts, la proposta d'adhesió de Montornès al Manifest per la igualtat i la participació de la dona en l'esport.
Eduard Valls ha estat el guanyador absolut del Concurs de Cartells de Carnaval d’enguany. En categoria juvenil la millor ha estat Wafae Ahaddad i en la infantil Paula López.
El Centre d’Estudis de Montornès (CEMV) ja ha posat a la venda el quart número de la revista ‘Dalmanla’. La publicació del nou exemplar ha coincidit amb la presentació d’un calendari triangular de 2015 amb imatges antigues del Montornès agrari.
L’Ajuntament de Montornès és el primer de Catalunya a implementar la llei de drets de persones gais i lesbianes i contra l'homofòbia, aprovada pel Parlament de Catalunya el mes d’octubre. S’ha arribat a un acord amb el Front d’Alliberament Gay de Catalunya (FAGC) i es posarà en marxa una campanya de divulgació de la llei. També es prestarà un servei d’atenció a la víctima de l’homofòbia i se sol•licitarà a la Generalitat l’establiment d’un protocol per recollir les denúncies.
L’Espai Cultural Montbarri disposarà, a partir del 31 de gener, d’una programació estable d’arts escèniques. El programa es presenta sota el títol “Montbarri aixeca el teló” i es renovarà trimestralment. El primer espectacle serà una sessió de cinema amb la pel·lícula d’animació “El bosc en perill”.
Arxivat a: Ciutadania, Cultura i festes, PII Montornès Nord
Dos dels documents restaurats corresponen a la que havia de ser la Casa Consistorial i les anomenades “antigues escoles” i daten de 1884. També hi ha un plànol d’un projecte de distribució de cases del 1933 i un avantprojecte d’urbanització de 1932 de la finca rústica de la Torre (Manso Calders), que no es va acabar d’edificar.
Arxivat a: Ajuntament, Cultura i festes, Patrimoni històric