Sol·licitar la inscripció en el padró municipal d’habitants de les persones que resideixin i tinguin fixat el seu domicili a Montornès del Vallès.
En cas de dubte o consulta
Oficina d'Atenció …
El tràmit serveix per donar consentiment exprés per rebre les notificacions dels actes a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Montornès del Vallès, podrà tenir caràcter general per tots …
Sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament.
Qualsevol parella major d’edat o major de 16 anys emancipada pot sol·licitar celebrar el seu casament civil a l'Ajuntament de …
Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació total o parcial de les dades personals inexactes o incompletes.
En el cas que s'hagi realitzat la comunicació de les seves dades personals a …
Aquest tràmit us permet sol·licitar la supressió total o parcial de dades quan concorri alguna de les següents circumstàncies:
Les dades ja no siguin necessàries en relació a la finalitat per a la …
Aquest tràmit us permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als fitxers de l’Ajuntament, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat …
Sol·licitar que no es porti a terme el tractament de les dades de caràcter personal o que s'aturi per motius relacionats amb la seva situació particular quan el tractament es realitzi per l'…
Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la …
La instància genèrica és el model tipus per a qualsevol demanda, tràmit, queixa, denuncia o reclamació que no tingui un model específic de sol·licitud.
Per a qüestions específiques, hi ha molts trà…
Les persones interessades empadronades a Montornès del Vallès poden sol·licitar la modificació de les seves dades del padró.
Resolució administrativa
La modificació de les dades del padró.
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així…
Aquesta sol·licitud us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública de què disposa l’Ajuntament de Montornès del Vallès.
En cas de dubte o consulta
Departament de Bon Govern, …
Per a la concessió d’aquest ajut es tindrà en compte la situació social, econòmica i familiar de la persona sol·licitant. En cada cas es demanarà la documentació justificativa per aplicar el barem …
L’article 55 del Reial Decret 557/2011 pel qual s’aprova el reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d’11 de gener sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, regula …
És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.
En cas de dubte o consulta
Departament de Serveis …
L’idCat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades enviades, així …
Els certificats del padró d’habitants són documents emesos per l’Ajuntament on s’acredita el domicili de residència de l’interessat, o bé de les persones amb les quals conviu.
Resolució …
La targeta s’atorga per autoritzar la tinença d’armes d’aire comprimit.
En cas de dubte o consulta
Policia Local
Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 13 33
…
L'Ajuntament posa a disposició dels veïns i veïnes el Servei de Mediació Ciutadana, un recurs gratuït que pretén ajudar en la resolució de conflictes comunitaris.
Aquest servei ofereix un espai …
S’ofereix un habitatge de lloguer destinat al col·lectiu de joves. Disposa de 2 habitacions i està situat en un 5è pis sense ascensor.
La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la …