CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Capçalera Torre Telègraf verd
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud del carnet de soci per als casals de la gent gran de Montornès

Sol·licitud del carnet de soci per als casals de la gent gran de Montornès

Descripció

Per poder fer ús dels serveis que ofereixen els casals de la gent gran de Montornès és obligatori disposar del corresponent carnet de soci, emès per l’Ajuntament de Montornès. Els titulars del carnet tenen accés a avantatges en l’ús de diversos serveis municipals.

En cas de dubte o consulta

Oficina d’Atenció Ciutadana
Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h i dimarts i dijous, també de 17 a 19 h

Resolució administrativa

Lliurament del carnet de soci

Temps de resolució

El carnet de soci es lliurarà a la persona sol·licitant en un termini màxim d’una setmana a partir del dia de la sol·licitud.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona resident o titular d’una propietat a Montornès del Vallès que reuneixi els requisits establerts en el Reglament dels Casals de la gent gran del municipi de Montornès del Vallès.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

  • Documentació a aportar
    - Document d’identitat original de la persona sol·licitant
    - Documentació acreditativa del compliment dels requisits necessaris per a l’obtenció del carnet de soci

On es pot fer

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona