CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer

Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer

Descripció

La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la convocatòria que podeu consultar en l’apartat “Documentació Compementària".

S’ofereixen 5 habitatges de lloguer, que disposen d’entre 3 i 4 habitacions.

Aquests habitatges, depenent de les seves característiques, es destinaran  a diferents col·lectius distribuïts en 4 llistes, tal com s’especifica a la convocatòria:

Llista A:

  • Col·lectiu general amb dificultat per accedir al mercat lliure de lloguer d’habitatges
  • 2 habitatges
  • Unitats de convivència de 3 a 5 persones

Llista B:

  • Col·lectiu general amb dificultat per accedir al mercat lliure de lloguer d’habitatges
  • 1 habitatge
  • Unitats de convivència de 4 a 8 persones

Llista C:

  • Col·lectiu amb mobilitat reduïda
  • 1 habitatge
  • Unitats de convivència d'1 a 6 persones

Llista D:

  • Col·lectiu de gent gran
  • 1 habitatge
  • Unitats de convivència d'1 a 4 persones 

Les unitats de convivència es podran presentar a una o més llistes de les previstes, sempre que compleixin els requisits exigits a cadascuna a la convocatòria.

Contractes de lloguer de 7 anys.

Preus de lloguer adaptats als ingressos de les unitats de convivència, que aniran des del 18 % fins al 30 % d’aquests ingressos.

En cas de dubte o consulta 

Les persones interessades que necessitin més informació es poden posar en contacte amb l’Oficina Local d’Habitatge (Tel. 93 572 11 70 els dilluns, dimarts i divendres, de 9 a 14 h).

Per a consultes tècniques, cal demanar cita prèvia amb el personal tècnic de referència. 

Termini sol·licitud

Per a la present convocatòria, el termini va del 25 de febrer al 26 de març de 2023

Temps de resolució

Temps de resolució Segons terminis establerts a les bases i, en tot cas, inferior als sis mesos, a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Silenci administratiu negatiu.

Qui el pot demanar

L’edat de la persona sol·licitant i les característiques dels membres de la unitat de convivència depèn de la llista/es a la que es vulguin presentar i segons el col·lectiu:

Per les llistes A, B i C, la persona sol·licitant ha de ser major de 18 anys o major de 16 anys si es troba legalment emancipat.

En el cas de la llista D, la persona sol·licitant i la totalitat dels membres de la unitat de convivència, tret d’aquelles persones que siguin legalment dependents algun dels altres membres, han d’haver complert els 65 anys.

En el cas de la llista C, la persona sol·licitant o com a mínim una persona de la unitat de convivència, ha de tenir mobilitat reduïda acreditada.

Cal donar compliment als següents topalls d’ingressos bruts anuals:

 

UC 1 membre

UC 2 membres

UC 3 membres

UC 4 membres

MÍNIMS

7.967,73 €

8.214,15 €

8.567,45 €

8.853,03 €

MÀXIMS

31.870,92 €

32.856,62 €

34.269,81 €

35.412,13 €

 

 

 

 

(Sobre la declaració de la renda, o documents equivalents, i els ingressos actuals, prevaldran els actuals).

Cal estar inscrit/a al Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial a data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds de la convocatòria corresponent. Caldrà mantenir aquesta condició durant tot el procés d'adjudicació. En cas de no estar inscrit, aquesta inscripció pot efectuar-se en línia o bé presencialment en el moment de la sol·licitud, presentant el corresponent model de sol·licitud.

A banda dels requisits de la convocatòria, caldrà ser coneixedor i donar compliment a tots els recollits al Reglament per a la cessió temporal d’habitatges mitjançant un contracte de lloguer i a les Bases generals reguladores per a les convocatòries d’adjudicació d’habitatges de titularitat municipal en règim de lloguer de l'Ajuntament de Montornès del Vallès

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Les sol·licituds es presentaran preferentment de forma telemàtica a través de la instància general adjuntant emplenats tots els formularis que trobareu a l'apartat "Documentació necessària".

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana Centre
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona