CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Exercici del dret d’oposició al tractament de les dades personals

Exercici del dret d’oposició al tractament de les dades personals

Descripció

Sol·licitar que no es porti a terme el tractament de les dades de caràcter personal o que s'aturi per motius relacionats amb la seva situació particular quan el tractament es realitzi per l'acompliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics per l’Ajuntament.

Tingueu en compte les excepcions a l'exercici d'aquest dret:

  • En el cas que les dades es tractin amb finalitats d'investigació científica o històrica o finalitats estadístiques.
  • L’Ajuntament deixarà de tractar aquestes dades excepte que acrediti motius legítims imperiosos que prevalguin per sobre els interessos, drets i llibertats de l'interessat, o per a la formulació, l'exercici o la defensa de reclamacions.
  • Si hi ha una obligació legal.

Qui el pot demanar

La mateixa persona afectada, convenientment identificada, o un representant, també identificat, en els casos següents: menors de 14 anys, més grans de 14 anys si la llei ho exigeix, persones amb discapacitat o per voluntat del mateix afectat.

Quina documentació cal aportar

  • Formulari específic de sol·licitud d'exercici del dret d'oposició a les dades personals.
  • Còpia del DNI o equivalent (NIE o passaport) o signatura electrònica
  •  Documents acreditatius o justificatius de la sol·licitud d'oposició que se sol·licita. 

En cas de dubte o consulta 

Ajuntament de Montornès del Vallès
Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres de 8,30 a 15 h, i dimarts i dijous també de 17 a 19 h
Horari d’estiu (juliol i agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h 

Quant de temps triga la resposta 

Des de la recepció de la sol·licitud, hi ha un termini d'un mes per respondre, tant si les dades estan disponibles com si no. Abans de que finalitzi aquest període, aquest termini podrà prorrogar-se altres dos mesos en cas necessari, tenint en compte la complexitat i el nombre de sol·licituds, sent comunicat a l'interessat tot indicant el motiu de la dilació.

Si passat aquest temps no hi ha resposta o no hi esteu d'acord amb el sentit podeu  presentar una reclamació davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (http://apdcat.gencat.cat/ca/drets_i_obligacions/reclamar_i_denunciar/) a través del seu web. 

Sentit del silenci 

Negatiu

Preu de la tramitació

Gratuït. 

No obstant, en el cas que les sol·licituds siguin manifestament infundades o excessives, especialment degut al seu caràcter repetitiu, es podrà cobrar un preu raonable o negar-se a actuar respecte de la sol·licitud (art. 12.5 RGPD).

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Ajuntament de Montornès del Vallès
Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)
Av. de la Llibertat, 2
Horari: de dilluns a divendres de 8,30 a 15 h, i dimarts i dijous també de 17 a 19 h
Horari d’estiu (juliol i agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona