CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Instància genèrica

Descripció

La sol·licitud general és el model tipus per a qualsevol demanda, tràmit, queixa, denuncia o reclamació que no tingui un model específic de sol·licitud.

Per a qüestions específiques, hi ha molts tràmits que disposen del seu propi formulari. Podeu consultar el llistat complet de tràmits, per àrees. 

En cas de dubte o consulta 

Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: De dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h 

Resolució administrativa

Lliurament de la resposta que correspongui

Temps de resolució

El temps de resposta dependrà del tipus de sol·licitud. En termes generals, la llei preveu un termini de 3 mesos.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada.

Preu de la tramitació

El cost vindrà determinat en cada cas per la normativa corresponent.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

  • Al registre general de l'Ajuntament
  • Per correu administratiu

Documentació necessària:

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona