CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'accés a la informació pública

Sol·licitud d'accés a la informació pública

Descripció

Aquesta sol·licitud us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública de què disposa l’Ajuntament de Montornès del Vallès.

En cas de dubte o consulta

Departament de Bon Govern, planificació i transparència
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: De dilluns a divendres de 8.30 a 14:30 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Qui el pot demanar

La pot demanar qualsevol persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.

Temps de resolució

El termini de resolució és d’un mes

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

 

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona