Aquest tràmit permet inscriure una associació o entitat en el Registre Municipal d'Entitats i d’Associacions Ciutadanes de Montornès.
En cas de dubte o consulta
Departament de Participació Ciutadana
…
Del 15 de març al 15 d'octubre, per fer foc s’ha de demanar autorització segons el formulari normalitzat a l’oficina comarcal del DARP i el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya …
Podran ser donades de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes les entitats i associacions que es dissolguin i les que ho sol·licitin de forma expressa.
En cas de dubte o …
És el règim d’intervenció a través de la qual la persona o empresa que vol realitzar un espectacle públic o activitat recreativa de caràcter extraordinari ho posa en coneixement de l’Ajuntament i …
Aquest tràmit permet inscriure una associació en l'edició 2021 dels Premis de reconeixement a les Entitats, convocats des de la regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Montornès del …
L’Ajuntament disposa d'un Registre municipal d'entitats i d'associacions ciutadanes. Les associacions inscrites a l'esmentat registre tenen l'obligació de comunicar totes les modificacions de dades …
Poden optar a la cessió anual les entitats que utilitzin l’Hotel d’Entitats com a seu social.
El departament de Participació Ciutadana actualitzarà anualment el compromís amb les entitats residents. …
Convocatòria pública municipal de subvencions de concurrència competitiva per a les Associacions de veïns i veïnes de Montornès del Vallès, amb l’objectiu de fomentar la seva participació en la vida …
Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació de via pública per a la realització d’activitats d'interès social, educatiu, cultural, benèfic o esportiu promogudes i organitzades per …
Sol·licitud d'utilització d'espais en equipaments municipals, per a la realització d'actes puntuals derivats del funcionament propi de les entitats, com assemblees generals, reunions, cursos de …