CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar

Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar

Descripció

L’article 55 del Reial Decret 557/2011 pel qual s’aprova el reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d’11 de gener sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, regula el procediment d’adequació de l’habitatge per al reagrupament familiar mitjançant l’elaboració d’un informe on consti el títol que habilita per l’ocupació de l’habitatge, el número d’habitacions, l’ús de cadascuna de les dependències, el nombre de persones que hi habiten i les condicions d’habitabilitat i equipament.

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori (2ª planta de l’Ajuntament).
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Per a consultes a l’arquitecte tècnic municipal, els dimarts i divendres de 12 a 14 h

Resolució administrativa

Lliurament del justificant de la tramesa del document proposta a la Direcció General d’Immigració

Temps de resolució

Quinze dies

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada que insti el procediment de reagrupament familiar previst a la normativa

Preu de la tramitació

El previst a l'Ordenança fiscal següent:

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Al registre general de l’Ajuntament

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona