CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Finestreta única - Presentació de documents adreçats a altres administracions

Finestreta única - Presentació de documents adreçats a altres administracions

Descripció

Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat o de les entitats de dret públic vinculades o dependents d’ambdues. La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Montornès del Vallès serà plenament vàlida a efectes del còmput de terminis. L’OAC s’encarregarà de trametre, en un termini màxim de tres dies, la documentació registrada a l’administració corresponent.  

L’OAC també admetrà per remetre al seu destí els documents adreçats a Administracions d’altres Comunitats Autònomes i a administracions d’altres ens locals, però en aquests casos la data de presentació al registre general de l’Ajuntament de Montornès del Vallès no tindrà efecte per al còmput de terminis. 

Els registres dels ens locals NO estan habilitats per admetre els documents adreçats a: 

  • Corts Generals
  • Tribunal Constitucional
  • Consell General del Poder Judicial
  • Parlament de Catalunya
  • Consell Consultiu de la Generalitat
  • Defensor del Poble
  • Tribunal de Comptes
  • Síndic de Greuges
  • Sindicatura de Comptes
  • Òrgans jurisdiccionals (jutjats i tribunals)
  • Registres Civil, Mercantil i de la Propietat  

Qui el pot demanar

Els veïns i veïnes de Montornès del Vallès

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de presentació de documents adreçats a altres administracions emplenat i signat amb signatura digital o bé manuscrita.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona