Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat o de les entitats de dret públic vinculades o dependents d’ambdues. La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Montornès del Vallès serà plenament vàlida a efectes del còmput de terminis. L’OAC s’encarregarà de trametre, en un termini màxim de tres dies, la documentació registrada a l’administració corresponent.
L’OAC també admetrà per remetre al seu destí els documents adreçats a Administracions d’altres Comunitats Autònomes i a administracions d’altres ens locals, però en aquests casos la data de presentació al registre general de l’Ajuntament de Montornès del Vallès no tindrà efecte per al còmput de terminis.
Els registres dels ens locals NO estan habilitats per admetre els documents adreçats a:
Oficina d’Atenció Ciutadana
Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Els veïns i veïnes de Montornès del Vallès
Gratuït
Cal adreçar-se a l’OAC amb la documentació que s’ha de registrar i emplenar el model d’instància específic per a aquest tràmit de què disposa l’Ajuntament.
Normativa relacionada
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.