Les persones interessades a tramitar l’expedició o renovació del Document Nacional d’Identitat (DNI) o del passaport a la unitat mòbil de la Policia Nacional que es desplaça al nostre municipi (VIDOC) han de demanar cita a les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.
Els veïns i veïnes de Montornès del Vallès que tinguin la nacionalitat espanyola.
La petició de cita amb el servei de la Policia Nacional és gratuïta.
En el moment de tramitar el document d’identitat, però, si caldrà abonar la taxa fixada en cada un dels casos:
En el cas de renovació del DNI per canvi de domicili o de dades de filiació quan el document encara estigui en vigor (no caducat) el servei és gratuït.
També serà gratuïta la renovació en del DNI / Passaport en el cas de les famílies nombroses. Per acreditar aquesta condició, caldrà aportar (en format paper, no digital) el títol o carnet a nom de la persona titular del document a obtenir.
(*) En les unitats mòbils, el pagament s’ha de fer en metàl·lic.
Presencialment o telefònicament a les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.
Oficina d’Atenció Ciutadana Centre
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Oficina d’Atenció Ciutadana Nord
C. de les Hermanas de la Virgen Niña, 2
Telèfon: 93 568 81 27
Matí: de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h
Tarda: dimarts i dijous de 17 a 19 h
Estiu (juliol i agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h. Tardes tancat.
24 i 31 de desembre: tancat
Primera expedició del DNI
Renovació del DNI
Primera expedició del passaport
Renovació del passapor
Menors d'edat
Portal del DNI electrònic del Cos Nacional de Policia:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.


