El Govern Local de Montornès del Vallès condemnem enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’estat per intentar impedir el referèndum de l’1 d’octubre.
Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers ...
Davant la decisió de la majoria dels treballadors municipals de secundar l'aturada convocada per a aquest 3 d'octubre us comuniquem les afectacions als diversos serveis i equipaments municipals:
Romandran tancats els següents equipaments:
Arxiu Histò...
Unes 150 persones s'han sumat a l'aturada de 15 minuts que s'ha dut a terme a les 12 h al davant de l'Ajuntament per condemnar la contundència de les actuacions dels cossos de seguretat de l'Estat durant l'1 d'octubre.
Durant la concentració, un repr...
La plaça de Joan Miró celebra el 6 d’octubre un any des de la seva remodelació amb activitats per a tota la família i la projecció del documental “Transformacions urbanes amb la veu del veïnat. Pla Estel Montornès”.
A tots els veïns i veïnes, els grups municipals i els partits polítics de Montornès:
El nostre primer objectiu és garantir la convivència des del respecte a la pluralitat que coexisteix al nostre municipi. Tant els que aniran a votar l'1 d'octubre co...
El cap de setmana del 6 al 8 d’octubre es podrà visitar la Torre del Telègraf i el Castell de Sant Miquel i se celebraran cinc anys de la museïtzació de Mons Observans en el marc de les Jornades Europees de Patrimoni.
Diumenge passat un grup de persones va empaperar la façana de l’edifici de l’Ajuntament amb diversos materials gràfics, així com la rèplica del Terminus Augustalis de la rotonda i les finestres del Casal de la Gent Gran.
Davant d’aquesta acció, vull ...