El CEIP Mogent ocupa des del dia 25 de març l'edifici de l'escola nova, situat al número 3 del camí de la Justada, entre els barris de la Bòbila i del Castell
Els treballs formen part d’un projecte de recuperació de l’espai públic. Si s’acaba executant tot el projecte, la torre es convertirà en un museu sobre la telegrafia òptica i seria el primer de Catalunya d’aquestes característiques.
L'empresa pública Aigües del Ter Llobregat (ATLL) ha iniciat els treballs de construcció d'una canonada de subministrament d'aigua que travessa diversos municipis del Vallès Oriental
La Biblioteca, el Casal de Cultura i el Centre Infantil i Juvenil convoquen un any més el concurs de punts de llibre, coincidint amb la proximitat de Sant Jordi
Els alumnes de 1r d’ESO de l’IES Marta Mata de Montornès han guanyat el primer concurs per a escoles i instituts de la Barcelona Worl Race. Els alumnes han fet un treball de seguiment dels vaixells a través d’Internet.
“Les incògnites de la TDT” és el títol de la darrera xerrada del cicle engegat per la regidoria de Noves Tecnologies sobre la Televisió Digital Terrestre (TDT). La xerrada serà aquest dimecres, 12 de març, a les 19 h, a la Sala d'Actes de l'Ajuntament.