El Ple Municipal ha aprovat de forma definitiva, en la sessió ordinària d'aquest dijous, el Pla Jove de Montornès. El Departament de Joventut de l’Ajuntament ha rebut una subvenció de la Generalitat de 23.542 euros per finançar algunes de les actuacions incloses al pla.
La caminada per la llera del riu Mogent organitzada amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni va aplegar dissabte al voltant de seixanta persones. La sortida pretenia donar a conèixer els usos que antigament es donava al camí i a la font de Santa Caterina.
El 30 de setembre acaba el termini per a presentar projectes a la cinquena edició d'aquesta beca que està dotada amb 6.000 euros i la possible publicació del treball resultant
Els divendres de l'1 d'octubre al 5 de novembre el Centre Juvenil Satèl·lit acollirà un curs de pre-monitors en el temps de lleure, organitzat pel Departament de Joventut de l’Ajuntament