Cáritas de Montornès, amb el suport de l’Ajuntament, ha engegat aquesta setmana una campanya solidària per a la recollida d’aliments a les escoles, als centres de secundària i a diversos equipaments municipals
Del 21 de maig a l’1 de juny romandrà obert el termini de preinscripció per als mòduls de formació del Pla de Transició al Treball (PTT) per al curs 2012 -2013. La formació s’adreça a joves d’entre 16 i 21 anys que no tenen el graduat en ESO i que a curt termini volen treballar o cursar un cicle formatiu.
El Consell és un òrgan de consulta i de participació que aplega els representants de la comunitat educativa de Montornès i que treballa els projectes municipals en aquest àmbit
Tot i que la Generalitat encara no ha concretat la seva aportació per alumne ni per a aquest curs ni per al proper, l’Ajuntament de Montornès conservarà el preu públic dels serveis d’educació de 0 a 3 anys, i de les disciplines que s’imparteixen a l’Escola Municipal de Música, Dansa i Aula de Teatre
Durant la jornada festiva, que es farà el 19 de maig de 11 a 14 h, hi haurà un inflable temàtic, tallers i un espectacle didàctic, i es repartirà coca amb xocolata. A la plaça de Pau Picasso, també s’instal·larà un punt d’informació sobre residus.
Fins al 18 de maig romandrà obert el termini de preinscripcions per al curs 2012-2013 a Llar d’infants pública el Lledoner. El període de matriculació serà de l'11 al 15 de juny de 2012.
La peça es podrà veure fins al 8 de juliol en aquest espai pensat per donar a conèixer les peces mes significatives de les col·leccions del Museu de Granollers. A més, el collaret serà enguany “La joia del museu” en el marc de la celebració del Dia Internacional dels Museus.
Aquesta setmana es pot veure al CAP de Montornès una exposició cedida per l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) sobre el tabac i els perjudicis que provoca en la salut.
Fins al 9 de maig, es pot visitar a la sala Riu Mogent del Casal de Cultura l’exposició “Després de l’ESO... què?” promoguda per l'Àrea d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona