La Brigada Municipal d’Obres du a terme aquests dies els treballs de reforma de les dependències del Casal de Cultura. Del 15 de juliol al 30 d’agost es podran fer les inscripcions per al proper curs de les activitats a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Al setembre, del 2 al 13, les inscripcions es faran al Casal de Cultura.
Artur Bossy s’ha proclamat en els darrers dies Campió d’Espanya Junior en 5.000 m. llisos i participarà en el campionat d’Europa que se celebrarà del 18 al 21 de juliol a Rieti. Gerard Ruiz ha guanyat el bronze en llançament de javelina
Fins aquest divendres romandrà obert el termini per presentar les candidatures per participar en un projecte europeu d’intercanvi per a joves de 19 a 25 anys. La trobada es farà al municipi d’Arbus, a Sardenya, del 26 de juliol al 2 d'agost. Els joves montornesencs compartiran l’experiència amb joves d’Itàlia, Turquia i Eslòvenia.
Aquesta setmana s’han iniciat les visites als establiments per documentar el registre. En primer lloc s’inclouran les carnisseries, peixateries, fleques i forns de pa del poble.
L’Ajuntament, l’Associació de Veïns i Veïnes de Montornès Nord i els representants de les Comunitats Islàmica, Musulmana Africana i Gitana del barri han signat aquest dimarts un manifest de compromisos per avançar en el foment del civisme i en la millora de la qualitat de la convivència als espais públics a l’estiu.
Aquest dilluns s’ha presentat a la Zona Esportiva Municipal el Casal d'estiu esportiu de tennis. Fa uns dies es van posar en marxa els campus de futbol, bàsquet i karate que han organitzat les entitats del poble
La Diputació preveu aprovar durant aquest mes de juliol el projecte modificat de millora dels accessos al pont sobre el riu Besòs des de la carretera de la Roca. A partir d’aquell moment s’iniciaran les noves expropiacions que cal dur a terme per poder executar els treballs.