Després d’un període inicial d'adaptació durant el mes de juny en què els nous contenidors han estat oberts sense necessitat de targeta ni d'app, el nou sistema de recollida de residus s'activa definitivament a partir del 29 de juny. En els propers dies, la ciutadania rebrà una nova circular informativa a casa amb informació detallada sobre la posada en marxa definitiva del sistema.
Aquest dijous al migdia s’ha dut a terme un acte institucional per presentar l’equipament, que des de l’abril de l’any passat compta amb una imatge renovada i noves prestacions com el centre de valorització de residus voluminosos, un punt de tractament de l’amiant i un espai d’intercanvi de productes de segona mà.
Els contenidors seran OBERTS fins que s’implantin, de manera progressiva, a totes les àrees del municipi i s’hagi verificat que el sistema funciona correctament. Durant aquest període de prova, NO es necessari fer servir la targeta ni l’app.
Arxivat a: Ajuntament, Medi Ambient, Territori, MdV Recicla