Una quinzena de persones han assistit a la primera sessió formativa sobre creació d’empreses adreçada als participants al programa ILO-SER. A Montornès, que participa per primera vegada en el projecte ILO-SER, es porta a terme formació individualitzada en el camp de la geriatria i en la de director de lleure.
Els treballs de millora, que van a càrrec de la Brigada Municipal d’Obres, es porten a terme a les places de Lluis Companys, de l’Autonomia i del Primer de Maig
El bitllet forma part d’una edició molt limitada de sis mil exemplars, feta per l’Ajuntament de Montornès en temps de guerra, juntament amb quatre mil exemplars més de bitllets de pesseta
Les eleccions al Parlament de Catalunya a Montornès del Vallès s’han desenvolupat sense incidents. La participació ha estat del 48,57%. El PSC ha estat la formació més votada amb 1.619 vots. L'opció Ciutadans - Partit de la ciutadania ha obtingut a Montornès el 3,51% dels sufragis.
Des d’aquest mes d’octubre, Montornès disposa d’un servei per assessorar les persones que necessitin informació i ajut en relació a l’assetjament immobiliari. El servei es presta des de l’oficina d’informació al consumidor.
Al voltant d'un centenar de persones van assistir a l’acte institucional de rebuda a l’esportista Elisabeth Gordón Rodríguez, celebrat dijous a la Sala d’Actes de l’Ajuntament
Aquest divendres, 27 d’octubre, comencen les activitats incloses al programa “Salut Jove”, engegat per les Regidories de Benestar Social, de Joventut, de Sanitat i d’Ensenyament de l’Ajuntament de Montornès. El primer acte del programa és un taller de prevenció dels riscos a la via pública, adreçat als adolescents i als joves, que es portarà a terme al Centre d’Iniciatives Juvenils i Culturals, a les 18h.
Aquest dijous, 26 d’octubre, a les 19h, se celebrarà a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Montornès la recepció a la karateka Elisabeth Gordón Rodríguez, campiona junior en la Copa del món de confederacions, celebrada el darrer cap de setmana a Hannover (Alemanya)