Més de 400 persones van visitar diumenge, durant la jornada de portes obertes, les instal·lacions noves del Casal, situades al número 3 de l’avinguda de la Llibertat
El proper 22 d'abril se celebrarà l'acte de presentació pública del documental "Parlem de Montornès: memòria del segle XX". La presentació es farà a les 19.30 h, al Teatre Municipal i formarà part del programa d'activitats organitzades per Sant Jordi.
Aquest diumenge, dia 13 d’abril, de 9.30 a 13.30 h i de 15.30 a 20.30 h, es podrà visitar les instal·lacions noves del Casal dels Avis de Montornès Centre, situades al número 3 de l’avinguda de la Llibertat, davant de l’edifici de l’Ajuntament.
Els alcaldes de Montornès, Montmeló i Parets del Vallès es reuniran el proper 21 d’abril amb la Consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila.
El govern de la Generalitat i els representants dels municipis tractaran sobre la creació a Montornès Nord d’un centre de dia amb places de residència.
Entre les mesures que ha portat a terme l'Ajuntament de Montornès hi ha l'ús racional de l'aigua no potable procedent de pous (aigües freàtiques) per a la neteja de carrers, contenidors de residus, i per al reg dels arbres i arbustos dels jardins públics
El CEIP Mogent ocupa des del dia 25 de març l'edifici de l'escola nova, situat al número 3 del camí de la Justada, entre els barris de la Bòbila i del Castell
Els treballs formen part d’un projecte de recuperació de l’espai públic. Si s’acaba executant tot el projecte, la torre es convertirà en un museu sobre la telegrafia òptica i seria el primer de Catalunya d’aquestes característiques.