Durant aquesta setmana el radar s'anirà ubicant a diversos punts del poble. Es tracta d'un aparell que no sanciona i que té com a únic objectiu conscienciar els conductors de la velocitat a la qual circulen. El radar els informa de si la velocitat captada està per sobre o s'ajusta a la de la via.
De forma excepcional, el dijous 13 de 6 a 16 h, estarà prohibit estacionar al carrer de Palau d’Ametlla (entre el carrer de Joan XXIII i el carrer de General Prim) i al carrer de Jaume Balmes (entre la plaça de la Font i el carrer de Palau d'Ametlla).
El dimarts 14 de març, l’avinguda de Barcelona romandrà tallada des de la confluència amb l’avinguda de la Mare de Déu de Montserrat fins a la rotonda d'accés a l'avinguda d'Ernest Lluch. La Diputació farà obres de millora en aquest tram. Hi haurà afectacions en el trànsit i en el servei d'autobús.
El dilluns 6 de març Sagalés introduirà ajustos per millorar la coordinació dels horaris de la nova línia de bus 416, que es va posar en marxa al gener, amb els dels trens de Rodalies. És una de les demandes realitzades pels usuaris i que l'Ajuntament havia traslladat a la companyia.
Aquesta setmana l'empresa pública GIACSA fa actuacions al torrent de Vinyes Velles, just abans del pas per sota de l'avinguda Barcelona. Els treballs formen part del projecte de millora de la xarxa de subministrament d’aigua al municipi.
L’empresa pública GIACSA segueix desenvolupant el projecte de millora de la xarxa de subministrament d’aigua al municipi. Aquests dies hi ha obres a la zona de la plaça dels Països Catalans.
Es preveu que la nit d'aquest dimecres i el dijous a Montornès s'arribaran a temperatures inferiors als -3,5 graus. L'Ajuntament ha pres mesures preventives i recomana a la ciutadania mantenir-se informada de les previsions i seguir les recomanacions de Protecció Civil.
A partir d’aquest dijous torna a estar obert al trànsit el carrer d’Anselm Clavé, després de les obres de millora que s’hi ha dut a terme. Per alleugerir la circulació al centre s’ha canviat el sentit de circulació que, a partir d’ara, serà de la rambla de Sant Sadurní cap al carrer de la Lira.