D’acord amb el previst, l’Ajuntament de Montornès rebrà a l’entorn de 2.600.000 euros del fons estatal que té per finalitat impulsar obra pública i ocupació.
Els veïns que ho vulguin encara poden recollir de forma gratuïta un exemplar en DVD del documental "Parlem de Montornès. Memòria del segle XX. L'evolució d'un poble". L’Ajuntament també ha posat a disposició dels veïns de forma gratuïta el llibre “L’aeròdrom 329. Montornès del Vallès i l’aeronàutica en la Guerra Civil espanyola” de David Gesalí, guanyador ex aequo de l’edició 2004 del Premi Montornès de recerca històrica.
Durant el Mercat de l’Art de Montornès s’han venut una trentena d’obres d’artistes locals i de l’entorn. El mercat ha rebut la visita d'un centenar de persones.
Després de l’èxit de la primera edició en DVD del documental "Parlem de Montornès. Memòria del segle XX. L'evolució d'un poble", que es va exhaurir en pocs mesos, l’Ajuntament n’ha reeditat 500 exemplars més.