Durant els darrers dies, treballadors de Transportes JCarrion han fet una neteja intensiva de l’espai on s’acostumen a acumular deixalles dels camions que donen servei a aquesta i altres empreses de l’entorn
Una vegada més, el veïnat s’ha significat en la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”. Les xifres ho demostren: 246 participants en el salt inicial i 23.625 metres nedats per la causa.
Visites teatralitzades, tertúlies literàries, espectacles de música i dansa, gastronomia i fotografia són les protagonistes de la programació d’aquest mes de juliol al jaciment romà Mons Observans.
El CEM Les Vernedes incorporarà la propera temporada un curset de natació sincronitzada. Aquest diumenge, 10 de juliol, durant la iniciativa “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, es farà una sessió de demostració.
L’Oficina de Català proposa seguir amb les trobades del Voluntariat per la llengua durant el mes de juliol a dues localitzacions noves: el Casal de Cultura i el Centre Juvenil Satèl·lit.
El 8 de juliol a les 22 h es podrà veure al pati de l’Institut Vinyes Velles la retransmissió de “La Bohème” de Puccini en el marc de la iniciativa Liceu a la fresca.
Els tubs i tobogans de l’skatepark han acollit aquest diumenge el IV International Scooter Festival, la competició amb patinets acrobàtics més important a nivell nacional. Al voltant de 140 infants i joves hi han participat.
Aquest dimecres, l’alcalde, José A. Montero, i la regidora de Participació Ciutadana, Mar Garcia, van presentar a la ciutadania les conclusions del procés participatiu del Pla d’Actuació Municipal 2016 - 2019. L’Ajuntament ha rebut 355 propostes de veïns i d’associacions, de les quals s’han analitzat 295 i s’han incorporat 209. El territori i l’espai públic han estat els àmbits amb més suggeriments. A la trobada també es van detallar les inversions municipals previstes per al mandat.