L’Associació Volumont ha gestionat la campanya “Un somriure per a tothom” que arribarà a una trentena de famílies i 14 persones grans. L’Associació REIR ha distribuït 50 lots familiars de productes bàsics i, amb l’ajut de Càritas i la Unió de Botiguers, es farà un lot especial d’aliments frescos a les famílies més necessitades.
EN COMÚ PODEM ha estat la formació més votada amb 2.817 vots, seguida del PSC amb 1.688 vots. La participació ha estat del 73.81%. Al 2011 va ser del 68,47%.
El solstici d’hivern és el centre d’interès de les activitats que se celebraran diumenge al jaciment romà Mons Observans. S’han programat xerrades i tallers familiars.
Aquest dimarts l’alcalde de Montornès, José A. Montero, i el de Mollet, Josep Monràs, han signat la renovació del conveni segons el qual Montornès fa una aportació a l’institut municipal molletà de serveis a les persones amb discapacitats. Tres veïns del poble tenen plaça en centres que en depenen.
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat ha lliurat a l’escola aquest reconeixement per les actuacions mediambientals que desenvolupa des de l’any 2008
Per segon any el Club Esportiu Montornès organitza sessions d’entrenament per a les dones que vulguin participar en la prova de 6 km que acompanya la Mitja Marató. L'any que ve la prova es disputarà el 3 d’abril. Les activitats s’organitzen sota el lema “Corre per la igualtat amb la Mitja Marató”.
Fins al 18 de desembre es poden presentar les sol·licituds als ajuts que convoca l'Ajuntament en forma de premi en reconeixement a l’esforç de l’alumnat de batxillerat i universitari amb millors notes.
El Club de karate en la categoria femenina i el Club d’atletisme en la masculina s’han endut els premis individuals als millors esportistes infantils i sèniors. El millor equip infantil ha estat el juvenil kata mixt del Club Karate Montornès i el sènior, el Sots 21 Masculí del Club Bàsquet Vila de Montornès. Els premis a la constància s’han repartit entre esportistes de tennis, futbol, atletisme i escacs.