CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Justificació de subvencions adreçades a entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores

Justificació de subvencions adreçades a entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores

Descripció

Aquest tràmit l'han de realitzar les entitats sense ànim de lucre, agrupacions de persones físiques o jurídiques o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció municipal en les convocatòries del 2023 o del curs 2023-2024. El tràmit serveix per acreditar la realització del projecte subvencionat i la seva justificació econòmica.

En cas de consulta

Si teniu dubtes sobre el vostre cas, us recomanem que consulteu al vostre tècnic/a del departament de referència (Igualtat, Diversitat, Esports, Cultura i Festes...).

En el supòsit  que necessiteu assessorament sobre com fer la presentació de la justificació o com omplir els formularis, podeu contactar amb (Necessites javascript per veure aquest correu-e) per rebre suport. 

Període tramitació

El termini màxim per presentar la justificació de les subvencions rebudes s'estableix a cada convocatòria o conveni.

Qui el pot demanar

Entitats, agrupacions de persones físiques o jurídiques, o entitats col.laboradores que hagin estat beneficiàries d'una subvenció o ajut concedit per l'Ajuntament de Montornès del Vallès.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a partir de 1 d'octubre de 2016, les persones jurídiques i les entitats estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb qualsevol Administració Pública.

Es pot fer a través del tràmit d'Instància Genèrica  indicant que presenten la documentació per justificar la subvenció rebuda i adjuntant la documentació descrita en l'apartat "Documentació necessària". 

1. Documentació necessària per justificar subvencions obtingudes per concurrència competitiva: 

  • Memòria justificativa
  • Memòria econòmica (format excel) 
  • Declaració responsable - 
  • Recull de les edicions, publicacions i propaganda o publicitat de l’activitat o projecte subvencionat
  • Factures, minutes o altres documents amb valor acreditatiu equivalent en el tràfic jurídic i mercantil o amb eficàcia administrativa amb el corresponent comprovant de pagament.

 IMPORTANT: Cal omplir i presentar  tants formularis com subvencions rebudes.  

2. Documentació necessària per justificar subvencions obtingudes per conveni o concessió directa:

  • Memòria justificativa (en cas de concessió directa, cal consultar al departament gestor corresponent el model de memòria justificativa) 
  • Memòria econòmica del  projecte executat (format excel) 
  • Declaració responsable - conveni o concessió directa
  • Recull de les edicions, publicacions i propaganda o publicitat de l’activitat o projecte subvencionat
  • Factures, minutes o altres documents amb valor acreditatiu equivalent en el tràfic jurídic i mercantil o amb eficàcia administrativa amb el corresponent comprovant de pagament.
Iniciar el tràmit
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona