CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d’autorització de l’ús d’espais públics per a la realització d’espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

Sol·licitud d’autorització de l’ús d’espais públics per a la realització d’espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

Descripció

Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació de via pública per a la realització d’activitats d'interès social, educatiu, cultural, benèfic o esportiu promogudes i organitzades per entitats i associacions locals sense ànim de lucre.

En cas de dubte o consulta

Departament de Participació Ciutadana
Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Tel. 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Qui el pot demanar

Qualsevol grup, associació o entitat local sense ànim de lucre.

D’acord amb l’article 14 de la llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a partir de l’1 d’octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l’Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en l'exercici d’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu, s’hi entenen inclosos els notaris i registradors  de propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de sol·licitud d'inscripció en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes emplenat i signat amb signatura digital.

Cal, prèviament, estar inscrita en el Registre General d’Associacions del departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya o en altres registres públics o presentar certificació de presentació de la sol·licitud d’inscripció a l’esmentat Registre.

El formulari s’ha de signar electrònicament. Per això, cal disposar d’un certificat digital per a entitats, emès per la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT).

Provisionalment, s'accepta l'ús d'un sistema PIN admès per la seu electrònica. Es pot obtenir identificació i signatura a través de idCat. Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Iniciar el tràmit

Documentació necessària

  • Memòria descriptiva de l'activitat (PDF, 120 kB)
    El document en pdf editable
  • Còpia de la pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil vigent en el momento de fer l’activitat
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona