CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Serveis > Serveis a entitats i associacions > Suport logístic en l’organització d’esdeveniments

Suport logístic en l’organització d’esdeveniments

L’Ajuntament de Montornès posa a disposició de les entitats i associacions del municipi suport logístic per a l’organització d’actes i esdeveniments derivats de la seva activitat sense ànim de lucre. El suport inclou, bàsicament i amb sol·licitud prèvia, la ubicació de tarimes, cadires, tanques, contenidors i altres elements, així com també la connexió elèctrica necessària per al desenvolupament de l’activitat.

Com sol·licitar-ho?

La sol·licitud del material s'efectuarà en el mateix escrit o model de document en què es demana autorització o s'informa a l'Ajuntament de l'activitat que s’organitza.

La instal·lació dels elements estarà subjecte, en cada cas, a la disponibilitat dels materials i a les limitacions de l’espai. La presentació del formulari de sol·licitud no assegura la disponibilitat del material fins la confirmació per part de l’Ajuntament.

Quin cost té?

Gratuït

Més informació

En cas que l’esdeveniment tingui lloc a la via pública i depenent de la seva tipologia, les entitats també hauran de complir els següents tràmits:

Si l’esdeveniment es vol celebrar en algun equipament municipal, cal demanar l’autorització corresponent:

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona