CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Serveis > Serveis a entitats i associacions > Suport logístic en l’organització d’esdeveniments

Suport logístic en l’organització d’esdeveniments

L’Ajuntament de Montornès posa a disposició de les entitats i associacions del municipi suport logístic per a l’organització d’actes i esdeveniments derivats de la seva activitat. El suport inclou, bàsicament i amb sol·licitud prèvia, la ubicació de tarimes, cadires, tanques, contenidors i altres elements, així com també la connexió elèctrica necessària per al desenvolupament de l’activitat.
La instal·lació dels elements estarà subjecte, en cada cas, a la disponibilitat dels materials i a les limitacions de l’espai.

Quin cost té?

Gratuït

Més informació

En cas que l’esdeveniment tingui lloc a la via pública i depenent de la seva tipologia, les entitats també hauran de complir els següents tràmits:

Si l’esdeveniment es vol celebrar en algun equipament municipal, cal demanar l’autorització corresponent:

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona