CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Comunicació d’ús o primera ocupació

Comunicació d’ús o primera ocupació

Descripció

La comunicació d’ús o primera ocupació juntament amb la documentació completa permet verificar les condicions d’habitabilitat dels edificis que han sofert obres majors, bé per reforma o per nova construcció.

La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori (2a planta de l’Ajuntament)
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Per a consultes demaneu hora amb l'arquitecta municipal, els dimarts i divendres de 12 a 14 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Resolució administrativa

Lliurament de la resolució en què l'òrgan municipal competent pren coneixement que les obres realitzades s’han efectuat d’acord amb el projecte aprovat o amb les modificacions posteriors i les condicions imposades i que l’edificació està en condicions d’ésser utilitzada.

Qui el pot demanar

La persona titular de la llicència d’obres o el seu representant.

Preu de la tramitació

El previst a l'Ordenança fiscal següent:

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari comunicació d'us o primera ocupació emplenat i signat amb signatura digital o bé manuscrita.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona