Els documents de l’arxiu municipal poden ser consultats amb la presentació prèvia de la corresponent sol·licitud. La persona sol·licitant rebrà l’atenció i l’assessorament del personal responsable de l’arxiu amb l’objectiu de facilitar les consultes.
Arxiu Municipal de Montornès del Vallès
Tel. 93 572 11 70
Fax 93 568 27 62
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
L'atenció és telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia.
Negatiu.
La concessió de la consulta.
En el termini màxim d'un mes, en funció del tipus de sol·licitud.
Qualsevol persona interessada.
Gratuït
La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari de sol.licitud de consulta externa de documentació de l'Arxiu Municipal emplenat i signat amb signatura digital o bé manuscrita.
Iniciar el tràmitOficina d'Atenció Ciutadana
Avinguda de la Llibertat, 2
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana Nord (Oficina del Barri)
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.