CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Comunicació de canvi de titularitat d'activitats

Comunicació de canvi de titularitat d'activitats

Descripció

La sol·licitud de canvi de nom comporta la transmissió de la llicència o autorització entre l'antic i el nou titular, sense que produeixi modificacions respecte a la llicència anterior i que no suposi ampliació de superfície, potència o producció que afectin les condicions d'evacuació o seguretat, adequació o similars.

La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.

Una vegada produïda la transmissió, les responsabilitats i les obligacions de l’antic titular derivades de la llicència o de la comunicació prèvia són assumides pel nou titular. En defecte de comunicació, els subjectes que intervenen en la transmissió són responsables solidaris de la responsabilitat que es pugui derivar de l’activitat subjecte a llicència o comunicació prèvia. 

La comunicació no tindrà validesa si no es presenta tota la documentació especificada a l’apartat "Documentació a aportar".

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori (2a planta Ajuntament)
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70 (ext. 1)
Visites a concertar amb l'enginyer tècnic els dilluns d'11:30 a 14 h

Període tramitació

Durant tot l'any

Termini sol·licitud

La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.

Temps de resolució

Un cop efectuada aquesta comunicació l’Ajuntament actualitzarà les dades en el Registre corresponent.

Qui el pot demanar

El nou titular de l’activitat.

Preu de la tramitació

El previst a l'ordenança fiscal següent:

Documentació a aportar

Comunicació de transmissió del títol (llicència o comunicació prèvia) que habilita per a l’exercici de l’activitat, d’acord amb el model normalitzat que inclou la declaració responsable següent:

  • Que en cas d’actuar com a representant legal, es disposa de tots els poders necessaris per presentar la comunicació i rebre, si s'escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
  • Que les responsabilitats i les obligacions de l’antic titular derivades de la llicència o de la comunicació prèvia són assumides pel nou titular. A tal efecte es pot aportar una Declaració conjunta de la titularitat de l'activitat, signada tant per l'antic titular com pel nou si se'n disposa.
  • Que les dades consignades en la comunicació són certes, així com la documentació que s’adjunta, si és el cas.
  • Que es disposa, si és necessària, de la pòlissa o el contracte d’assegurances o altres garanties que responen de l’activitat, a nom del nou titular.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Ajuntament de Montornès del Vallès
Oficina d’Atenció Ciutadana
Av. de la Llibertat, 2
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous també de 17 a 19 h

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona