CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'informe d'arrelament social

Sol·licitud d'informe d'arrelament social

Descripció

És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.

En cas de dubte o consulta

Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament 
Telèfon: 93 572 11 70 Ext. 3 
(Necessites javascript per veure aquest correu-e) 

Resolució administrativa

Des de l'Ajuntament es lliurarà el justificant de la tramesa del document a la Direcció General per a la Immigració

Qui el pot demanar

Qualsevol persona en situació irregular a Espanya que compleixi els requisits estipulats a la normativa

Preu de la tramitació

La tramesa per part de l'Ajuntament és gratuïta. 
Actualment la Direcció General  d’immigració cobra una taxa de 21 €.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Demanar cita prèvia amb la treballadora social referent d’informes d’arrelament a l’Oficina de Serveis Socials. 
Informes d’arrelament  cada 15 dies els dijous ( 1r i 3r de mes) de 9 a 11 hores.

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona