CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'estades temporals per a la gent gran

Sol·licitud d'estades temporals per a la gent gran

Descripció

Programes de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (ICASS) i de la Diputació de Barcelona que proporcionen estades temporals per a gent gran en unitats sociosanitàries.

En cas de dubte o consulta

Departament de Serveis Socials
Telèfon: 93 572 11 70
Correu electrònic; (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

L'atenció serà únicament telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia 

Al moment de demanar la cita especifiqueu que és pel departament de serveis socials

Sentit del silenci

Negatiu

Resolució administrativa

Concessió o denegació de l’estada.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada que tingui al seu càrrec una persona gran malalta o dependent.

Preu de la tramitació

La sol·licitud no comporta cap despesa per a la persona interessada.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Al moment de demanar la cita especifiqueu que és pel departament de serveis socials

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona