Els ciutadans i ciutadanes que vulguin presentar una reclamació a través de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor/a hauran d’haver efectuat prèviament la seva reclamació, queixa o denúncia a l’empresa de manera acreditada o bé aportar el número d’incidència en el cas que la reclamació s’hagi fet via telefònica i no haver obtingut una resposta satisfactòria per part d’aquesta en el període que determina la legislació vigent (1 mes).
Atès que el fet de registrar una reclamació, queixa o denúncia a l’Ajuntament i que s’accepti no suposa que la persona reclamant tingui raó o que la OMIC en sigui competent, es recomana que, abans de presentar la reclamació, es demani cita per parlar de la seva problemàtica amb l’advocada trucant al telèfon 93 572 11 70 o bé enviant un correu electrònic a: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Durant tot l'any
La persona interessada o afectada o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Gratuït
A través del tràmit d'instància genèrica i adjuntant la documentació acreditativa i el formulari detallat en l'apartat "Documentació necessària".
Iniciar el tràmitOficina d'Atenció Ciutadana Centre
Av. de la Llibertat, 2
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana Nord (Oficina del Barri)
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.