CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Inscripció al cens municipal d’animals de companyia

Inscripció al cens municipal d’animals de companyia

Descripció

L'Ajuntament de Montornès del Vallès té un cens municipal d’animals de companyia. Les inscripcions es fan a través d’un programa informàtic en línia amb la Generalitat de Catalunya.
A cada propietari d’animal censat se li dóna una xapa amb el número de cens que correspon al seu animal i un paquet de bosses per recollir les deposicions (fins a exhaurir existències).
La inscripció d’un animal de companyia al cens municipal és obligatòria. La no inscripció és motiu de sanció.

En cas de dubte o consulta

Departament de Salut Pública
Ajuntament de Montornès
Av. Llibertat, 2        
Tel. 93 572 11 70  
Correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 15 h

L'atenció serà únicament telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Resolució administrativa

La inscripció en el cens municipal d’animals de companyia.

Temps de resolució

15 dies

Qui el pot demanar

Qualsevol persona veïna de Montornès que sigui propietària d’un animal de companyia.

Preu de la tramitació

La inscripció al cens i el material que es lliura són gratuïts. Només es cobrarà la xapa si la primera que es dóna es perd o es fa malbé i se’n ve a buscar una altra, d’acord amb l’Ordenança fiscal número 27 que estableix la taxa per reposició de la xapa censal obligatòria dels animals censats al registre municipal.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La documentació a aportar juntament amb la instància genèrica és la següent:

- DNI del propietari
- Cartilla sanitària de l’animal
- Documentació del xip

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

La documentació a aportar juntament amb la instància genèrica és la següent:

- DNI del propietari
- Cartilla sanitària de l'animal
- Documentació del xip

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona