CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic

Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic

Descripció

Per a les activitats econòmiques, incloses a l'annex de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica.

Mitjançant la Comunicació d’inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic la persona interessada posa en coneixement de l’Administració l’inici i modificació substancial d’una activitat econòmica, de les incloses en l’annex de la Llei de facilitació de l'activitat econòmica i hi adjunta el certificat tècnic acreditatiu del compliment dels requisits necessaris que estableix la normativa vigent per a l'exercici de l'activitat.

En cas de dubte, consulta o concertar visita amb els tècnics

Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)

L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h. 

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13. 

Període tramitació

Durant tot l'any

Termini sol·licitud

Es presenta abans d'iniciar l'activitat i un cop finalitzades les obres i les instal.lacions necessàries per dur-la a terme i sempre i quan la intervenció prèvia preceptiva segons la normativa sectorial hagi finalitzat favorablement.

Temps de resolució

No hi ha resolució. Les comunicacions presentades d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada als registres corresponents.

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

Preu de la tramitació

El previst a les ordenances fiscals següent

En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

S'haurà d'adjuntar al formulari la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, si procedeix.

Iniciar el tràmit

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona