CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Serveis > Medi Ambient > Recollida de residus urbans per a empreses

Recollida de residus urbans per a empreses

Des de l’1 de gener de 2004 (Llei 15/2003 de modificació de la Llei 6/1993 de residus) la responsabilitat envers la gestió de les fraccions de residus assimilables a urbans de les empreses és dels seus productors. Per gestionar aquestes fraccions poden escollir entre acollir-se al servei públic municipal pagant la taxa o preu públic que s’estableixi a l’efecte o bé contractar els serveis privats d’un gestor de residus.

Per norma general l’Ajuntament reclamarà cada any la taxa o preu públic corresponent per la recollida de residus urbans. En cas que l’empresa documenti que compleix amb les obligacions de gestió de residus de les fraccions assimilables a residu urbà amb un gestor privat, l’Ajuntament la donarà de baixa de la taxa corresponent de l’any.

Les empreses ubicades als polígons industrials han d’adquirir els seus propis contenidors en funció de les seves necessitats i retolar-los amb el nom de l’empresa. Per a la fracció resta faran servir contenidors de 1000 ó 1100 l (norma DIN 30.700) i de color verd pantone 349. Per a la fracció orgànica, si són necessaris,  els contenidors han de ser de color marró estàndard de 240 l, 360 l o 600 l. 

Si és necessari posar contenidors de paper, envasos o vidre és necessari parlar amb els serveis tècnics de l’ajuntament. L’horari de recollida de la fracció resta als polígons és de 6 a 14 h un cop a la setmana. La fracció orgànica es recull tres vegades a la setmana de 6 a 14 h (els dilluns, dimecres i divendres). El paper de les industries i comerços es recull els dimecres i divendres de 14 a 18 h. 

Per al cartró, quan sigui produït en quantitat suficient, s’utilitzarà el servei de recollida porta a porta del paper i cartró comercial.

L’Ajuntament estudiarà els casos particulars que tinguin a veure amb altres fraccions selectives.

Quin cost té?

El previst a l'Ordenança fiscal següent:

On es presta

  • Nom: Ajuntament de Montornès del Vallès
  • Adreça: Av. de la Llibertat, 2
  • Telèfon: 93 572 11 70
  • Fax: 93 568 27 62
  • Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona