La Generalitat de Catalunya, a través del Consell Comarcal del Vallès Oriental, atorga anualment un seguit d’ajuts individuals per a menjador escolar per als alumnes de centres de titularitat pública. Els ajuts cobreixen una part del servei de menjador.
Per a la concessió dels ajuts es tindran en compte les circumstàncies familiars, socials i econòmiques de cada cas.
Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament
Telèfon: 93 572 11 70 Ext. 3
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Negatiu
Resolució del Consell Comarcal del Vallès Oriental
Per al curs 2021-22, el termini serà del 15 de juny al 12 de juliol (ambdós inclosos)
Les famílies empadronades a Montornès amb fills escolaritzats als centres d’educació infantil i primària del municipi.
La sol·licitud de l’ajut no comporta cap cost.
Adjuntant el formulari de sol·licitud que trobareu més avall en l'apartat "Documentació necessària", degudament emplenat i adjuntant-hi també la documentació descrita en les bases de la convocatòria i en el full informatiu que trobareu en els arxius adjunts.
Si necessiteu suport per emplenar la sol·licitud, us podeu posar en contacte telefònic amb el Dept. de Serveis Socials.
Iniciar el tràmitCal trucar al telèfon 93 572 11 70 Ext.: 3 de Serveis Socials de l’Ajuntament per demanar cita prèvia amb els professionals de Serveis Socials.
El dia i l’hora assignats la persona que presenta la sol·licitud, haurà d’adreçar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana situada al carrer de Sant Isidre, 13, amb el formulari de sol·licitud que trobareu en l'apartat "Documentació necessària" degudament emplenat i adjuntant-hi també la documentació descrita en les bases de la convocatòria i en el full informatiu que trobareu en els arxius adjunts. Si no disposeu del formulari, se us donarà en el moment de presentar la sol·licitud.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.