CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud de targeta d’aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Sol·licitud de targeta d’aparcament per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Descripció

Aquestes targetes permeten l’aparcament en zones reservades als vehicles de persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.

Qui pot ser titular?

1. Targeta per a persones conductores
Persones majors de 18 anys que superin el barem de mobilitat i tinguin permís de circulació.

2. Targeta per a persones no conductores
a) Persones majors de 3 anys que superin el barem de mobilitat.
b) Infants menors de 3 anys pluridiscapacitats que depenen d'aparells tècnics imprescindibles per a les seves funcions vitals de manera continuada.
c) Persones amb una agudesa visual bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus.

3. Targeta per a transport col·lectiu
Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució que superin el barem de mobilitat.

En cas de dubte o consulta

Departament de serveis Socials de l’Ajuntament
Telèfon: 93 572 11 70 Ext. 3
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Oficina de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya
Carrer Sant Jaume, 48 (Granollers)
Tel. 93 879 20 86
web: Departament Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya

Consell per a la Promoció de l'Accessibilitat i Supressió de Barreres Arquitectòniques
correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Sentit del silenci

Negatiu. En cas de silenci administratiu, la sol·licitud es considera desestimada.

Resolució administrativa

El Servei d'Orientació i Valoració de l'ICASS que correspongui és el competent per valorar i qualificar la superació o no del barem de mobilitat. Segons el que es qualifiqui en aquest barem, l'Ajuntament concedeix o denega la targeta d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda.

Qui el pot demanar

Tota persona que en el seu certificat de reconeixement de la situació de discapacitat de la Generalitat consti que SI supera el barem de mobilitat.

Preu de la tramitació

La sol·licitud no comporta cap despesa per a la persona interessada.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Cal presentar la documentació a l'OAC després d'haver passat amb cita prèvia per Serveis Socials: 

A SERVEIS SOCIALS:

  • Validació de si es compleixen els requisits
  • Signatura presencial de la targeta
  • Cal aportar dues fotografies tipus carnet de la persona titular de la targeta

 A l'OAC cal dur:

- Sol·licitud emplenada (se us haurà lliurat a Serveis Socials)
- Original del DNI de la persona titular.
- Original de la documentació que acrediti la representació legal, en cas que la persona titula sigui menor d'edat o incapacitada i la persona representant no sigui el pare o la mare.
- Original del certificat de disminució de l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials que acrediti que supera el barem de mobilitat o que té una agudesa visual bilateral igual o inferior a 0,1, amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o meno a 10 graus.
- Original del permís de conduir, en el cas que la persona titular sigui el/la conductor/a

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona