CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Llicència ambiental d’activitats o modificació substancial (ANNEX II)

Llicència ambiental d’activitats o modificació substancial (ANNEX II)

Descripció

La sol·licitud de llicència ambiental d'activitats incloses a l'annex II de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats puguin obtenir permís per implantar les activitats o efectuar-ne qualsevol canvi substancial.

La tramitació d'aquest tipus de llicència comporta una consulta prèvia a l'Oficina de Gestió Ambiental Unificada de la Generalitat de Catalunya (OGAU) sobre si l’activitat s’ha de sotmetre a avaluació d’impacte ambiental en els casos que es determinen a l’article 33 de la Llei 20/2009.

La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.

En cas de dubte, consulta o concertar visita amb els tècnics

Telèfon 93 572 11 70 (ext.1)

L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h. 

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13. 

Sentit del silenci

En cas de silenci administratiu la llicència s'entendrà desestimada.

Resolució administrativa

Lliurament de la resolució de concessió de la llicència ambiental d'activitat.

Temps de resolució

El termini màxim per resoldre és de 6 mesos.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona que vulgui iniciar una de les activitats contingudes a l'annex II de la Llei 20/2009.

Preu de la tramitació

El previst a les ordenances fiscals següenst

En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l’expedient i realitzar la sol·licitud complimentant el formulari sol·licitud d'impostos i taxes que figura a l’apartat de documentació complementària.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

S'haurà d'adjuntar la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, si procedeix.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8:30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona