La sol·licitud de certificat positiu de prevenció i seguretat en matèria d’incendis és un tràmit preceptiu i necessari per tramitar els expedients d'activitats per donar compliment a la Llei 3/2010 de 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.
La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.
Telèfon 93 572 11 70 (ext.2)
L'horari d'atenció de l'enginyer tècnic i de l’arquitecta tècnica és el dilluns de 9 a 13:30 h.
L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13.
Lliurament del certificat positiu de prevenció i seguretat en matèria d’incendis
Qualsevol persona interessada juntament amb la sol•licitud d'una llicència d'activitats de l'annex II i III (només en cas necessari) de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, així com les activitats no incloses a la Llei 20/2009 i que tampoc estiguin incloses als annexos 1 i 2 de la Llei 3/2010 de 18 de febrer de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.
En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.
IMPORTANT: Cada arxiu que adjunteu pot pesar com a màxim 10 MB
Iniciar el tràmitPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.