CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud de canvi de nom de parades dels mercats ambulants setmanals

Sol·licitud de canvi de nom de parades dels mercats ambulants setmanals

Descripció

La sol·licitud es presenta per poder fer efectiu el canvi de nom del titular de la llicència de la parada.

En cas de dubte o consulta

Ajuntament de Montornès del Vallès
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Fax 93 568 27 62
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h 

Sentit del silenci

Negatiu.

Resolució administrativa

El canvi de nom de la parada del mercat setmanal ambulant.

Temps de resolució

El termini general que estableix la llei és de tres mesos.

Qui el pot demanar

Persones físiques i jurídiques que tinguin com a activitat la venda ambulant de productes i tinguin adjudicada una parada de qualsevol dels mercats setmanals. Les persones jurídiques hauran de nomenar un representant durant la vigència de la llicència atorgada. Cada persona física o jurídica només pot tenir una parada per mercat.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

  • Per escrit al registre general de l’Ajuntament. Cal indicar:
  • Nom de la persona física o jurídica (en aquest darrer cas també s’han d’incloure les dades del representant)
  • Domicili, codi postal i localitat de residència
  • Telèfon
  • Producte que ven
  • Acreditar la vinculació de la persona a qui es vol traspassar la parada, segons s’estableix a l’article 15 de l’ordenança del mercat setmanal de comerciants ambulants. (cònjuge, pares, fills, fills polítics, germans, cunyats, avis, néts, etc.)

Documentació necessària:

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona