CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud de canvi de nom de parades dels mercats ambulants setmanals

Sol·licitud de canvi de nom de parades dels mercats ambulants setmanals

Descripció

La sol·licitud es presenta per poder fer efectiu el canvi de nom del titular de la llicència de la parada. Només es pot transmetre de forma directa  a familiars fins el segon grau (cònjuge, pares, fills, sogres, fills polítics, germans, cunyats, avis i néts).

També es pot presentar aquesta sol·licitud en cas de mort de la persona titular de la parada.

Sentit del silenci

Negatiu.

Resolució administrativa

El canvi de nom de la parada del mercat setmanal ambulant.

Temps de resolució

El termini general que estableix la llei és de tres mesos.

Qui el pot demanar

Persones físiques i jurídiques que tinguin com a activitat la venda ambulant de productes, tinguin adjudicada una parada de qualsevol dels mercats setmanals i tinguin una vinculació familiar fins al segon grau de parentesc. En cas de persones jurídiques, l’administrador/a o soci/òcia ha de tenir vinculació familiar.  Les persones jurídiques hauran de nomenar un representant durant la vigència de la llicència atorgada. Cada persona física o jurídica només pot tenir una parada per mercat.

En cas de defunció de la persona titular de la parada, els seus beneficiaris/àries poden fer la sol·licitud i l’autorització serà transmesa d’acord amb les disposicions testamentàries i successòries.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Per mitjà del tràmit d'instància genèrica i adjuntant el formulari específic i la documentació detallada en l'apartat "Documentació necessària".

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Avinguda de la Llibertat, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 572 11 70 (ext. 2)
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana Nord (Oficina del Barri)
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

  • • Fotocòpia del DNI de la persona cedent i de l’adquirent o cessionari/ària
  • • Documentació que acrediti el grau de parentiu o de relació existent, o la condició legal de successor/a. Certificat conforme la persona cedent està al corrent de pagament dels tributs municipals que s’estableixen per aquest tipus de venda.
  • • Alta de la persona cessionària de l’activitat econòmica (model 036).
  • • Alta d’autònoms o del règim de la Seguretat Social que correspongui de la persona cessionària i certificat conforme està al corrent del pagament de les quotes.
  • • Fotocòpia de pòlissa de responsabilitat civil amb una cobertura de 300.000 €.
  • • Documentació acreditativa de la formació en manipulació d’aliments, si s’escau.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona