CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

Descripció

La sol·licitud d’informe de compatibilitat urbanística és un tràmit preceptiu i necessari per tramitar els expedients d'activitats i determinar la compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic.

La documentació que cal aportar s’especifica al formulari per presentar la sol·licitud.

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori (2a planta de l’Ajuntament).
Avd. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Visites a concertar amb l'arquitecta els dilluns d'11.30 a 14 h

Resolució administrativa

Lliurament de l’informe de compatibilitat

Temps de resolució

El termini màxim és d’1 mes

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada juntament amb la sol•licitud d'una llicència d'activitats de l'annex I, II i III(només en cas necessari) de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, així com els establiments oberts al públic sotmesos al Reglament d’espectacles públics i activitats.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

  • Al registre general de l'Ajuntament
  • Per correu administratiu

Documentació necessària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona