CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Capçalera Torre Telègraf verd
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d'autorització ambiental (ANNEX I)

Sol·licitud d'autorització ambiental (ANNEX I)

Descripció

La sol·licitud d'autorització ambiental per a les activitats incloses en l'annex I de la Llei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, comporta que aquestes activitats puguin obtenir autorització ambiental per implantar les activitats o efectuar-ne qualsevol canvi substancial.

La sol·licitud d'aquest tipus de llicència es dirigeix a l'Oficina de Gestió Ambiental unificada de la Generalitat de Catalunya (OGAU) corresponent.

La documentació que cal aportar juntament amb la sol·licitud s’especifica a l’article 17 de la Llei 20/2009, i ha d’incloure l’informe de compatibilitat urbanística

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori (2a planta Ajuntament)
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70 (ext. 1)
Visites a concertar amb l'enginyer tècnic i amb l’arquitecta els dilluns d'11.30 a 14 h

Qui el pot demanar

Qualsevol persona que vulgui iniciar una de les activitats contingudes a l'annex I de la Llei 20/2009.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

A les Oficines de Gestió Ambiental unificada de la Generalitat de Catalunya corresponents

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona