CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Inscripció al Casal de Vacances

Descripció

El Casal 2023, es desenvoluparà del 26 de juny al 28 de juliol. Inclou un casal de lleure i un casal esportiu per a infants de P3 a 6è. També hi haurà serveis optatius d’acollida, de 7.30 a 9 h i de menjador, de 13 a 15.30 h.

El casal de lleure educatiu es desenvoluparan a l’Escola Can Parera, mentre que l’esportiu es durà a terme a les instal·lacions de la Zona Esportiva Municipal Les Vernedes. 

El projecte pedagògic torna a estar obert a infants amb necessitats específiques i amb diversitat funcional. Un any més, es compta amb la Fundació Probitas que col·labora en la provisió de vetlladors/es i en l’atorgament de beques menjador. També es compta amb el finançament del Ministeri d'Educació i Formació Professional i el Mecanisme de Recuperació, Transformació i Resiliència i per la Unió europea NextGenerationEU.

Servei gratuït d'acompanyament a peu

El Casal de Vacances incorpora un servei gratuït d'acompanyament d'anada i tornada a càrrec de l'equip de monitors/es. Hi haurà tres punts de trobada: la plaça de la Pèrgola, la plaça de Pau Picasso i el torrent de Vinyes Velles.

En l'apartat "documentació complementària" hi ha tota la informació referida a aquest nou servei pensat per afavorir la mobilitat sostenible, i, alhora, educar en l'ús de l'espai públic. 

Termini sol·licitud

Del 24 d'abril al 7 de maig de 2023

Qui el pot demanar

Pare, mare, tutor/a legal del nen o de la nena.

Preu de la tramitació

El previst en el punt 4.1.2 de l'ordenança fiscal següent:

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

A l'inici de la tramitació en línia, haureu d’emplenar el formulari que us aparegui. És important que tingueu preparada la documentació que es detalla en l'apartat "Documentació necessària" en format electrònic o escanejada.

El pagament (amb TPV virtual) es realitzarà per cada fill/filla inscrit, el sistema us anirà guiant durant tot el procès.

Un cop finalitzat el pagament de tots els fills/es, aquests/es quedaran inscrits/es al casal.

El procés d'inscripció al casal consta de dues passes:

  1. Contractació de serveis: aquí escollireu els serveis per setmanes i infant, també emplenareu les dades i aportareu tota la documentació que l’Ajuntament necessita per a la gestió de la plaça del vostre fill/a al casal. Al finalitzar aquest punt, el sistema us retornarà un número d’inscripció, que també rebreu per correu electrònic.
  2. Pagament: Un cop realitzeu la inscripció, us apareixerà la pantalla per realitzar el pagament. Cal fer-lo de forma separada per cadascun dels fills/es inscrits/es al casal. El pagament també es podrà fer des del correu electrònic que us arribarà un cop hàgiu fet el pas anterior. Un cop realitzat el/s pagament/s rebreu un nou correu electrònic indicant que el pagament s’ha realitzat correctament (un per cada pagament).

IMPORTANT: El vostre fill/a no romandrà correctament inscrit/a si no es fa el pagament, tot i que s’hagi finalitzat el primer pas d’inscripció. 

Per fer la inscripció, necessitareu:

  • Ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet. 
  • Disposar d'una tarja de crèdit/dèbit per poder fer el pagament en línia. 
Iniciar el tràmit

Presencialment

A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (Centre o Nord) demanant cita prèvia i aportant la documentació descrita en l'apartat "Documentació necessària".

  • Oficina d'Atenció Ciutadana Centre
    Carrer de Sant Isidre, 11-13
    Demanar cita prèvia.
    Telèfon: 93 572 11 70 
    Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
  • Oficina d'Atenció Ciutadana Nord
    Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
    Demanar cita prèvia
    Telèfon: 93 568 81 27
    Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8.30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h

Documentació necessària

  • · DNI (si en tenen) de cada nen o nena que s'inscriguin al casal
  • · Carnet de vacunació
  • · Targeta sanitària
  • · Informe de NEE (si s'escau).
  • . Carnet de família nombrosa o monoparental, amb categoria general o especial (si s'escau).
  • . Carnet de discapacitat (si s'escau).
  • · Beca concedida (si s'escau).

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona