CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Consulta i reproducció de documents de l’Arxiu Municipal

Consulta i reproducció de documents de l’Arxiu Municipal

Descripció

Aquest tràmit permet sol·licitar la consulta de documents històrics (documents textuals, fotografies...) de l'Arxiu Municipal de Montornès del Vallès.

Us recomanem que de forma prèvia feu la consulta al nostre catàleg en línia (Arxius en Línia) per identificar la documentació que us interessa. Podeu consultar un vídeo tutorial sobre el seu ús.

També podeu consultar imatges que us poden interessar al nostre Portal d’Imatges IMAGINA.

En cas de dubte o consulta

Arxiu Municipal de Montornès del Vallès 
Tel. 93 572 11 70
Fax 93 568 27 62
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

L'atenció és telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial, emaneu cita prèvia enviant un correu o trucant a l'arxiu.

Temps de resolució

En el termini màxim d'un mes, en funció del tipus de sol·licitud.

Qui el pot demanar

La pot demanar qualsevol persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.

Preu de la tramitació

Gratuït

La reproducció de documents pot estar subjecte a les taxes previstes a l’Ordenança fiscal número 10 Taxa per expedició de documents administratius i altres serveis administratius 

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica.

És important que, a l’hora de presentar la sol·licitud:

  • Si coneixeu els documents concrets que voleu consultar, els indiqueu clarament (títol, data, referència, etc.).
  • Si no coneixeu la referència exacta, especifiqueu el tema i la cronologia aproximada per tal de facilitar-ne la localització.
Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Avinguda de la Llibertat, 2
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana Nord (Oficina del Barri)
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària per a la tramitació presencial

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona