Aquest tràmit permet sol·licitar la consulta de documents històrics (documents textuals, fotografies...) de l'Arxiu Municipal de Montornès del Vallès.
Us recomanem que de forma prèvia feu la consulta al nostre catàleg en línia (Arxius en Línia) per identificar la documentació que us interessa. Podeu consultar un vídeo tutorial sobre el seu ús.
També podeu consultar imatges que us poden interessar al nostre Portal d’Imatges IMAGINA.
Arxiu Municipal de Montornès del Vallès
Tel. 93 572 11 70
Fax 93 568 27 62
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
L'atenció és telefònica o per correu electrònic, en cas que necessiteu atenció presencial, emaneu cita prèvia enviant un correu o trucant a l'arxiu.
En el termini màxim d'un mes, en funció del tipus de sol·licitud.
La pot demanar qualsevol persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.
Gratuït
La reproducció de documents pot estar subjecte a les taxes previstes a l’Ordenança fiscal número 10 Taxa per expedició de documents administratius i altres serveis administratius
La sol·licitud es pot presentar telemàticament, utilitzant el model d’instància genèrica.
És important que, a l’hora de presentar la sol·licitud:
Oficina d'Atenció Ciutadana
Avinguda de la Llibertat, 2
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana Nord (Oficina del Barri)
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
Documentació necessària per a la tramitació presencial
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.