L’Ajuntament ha enviat més de 2.300 cartes per tal de posar al dia a les persones usuàries de la situació de l’equipament. La documentació inclou un formulari amb les dades de cada persona, perquè pugui conformar-les i accedir als nous serveis que oferirà el Complex en la nova etapa de gestió directa per part de l’Ajuntament.
Aquests dies s’està fent arribar una carta a les persones usuàries del Complex Esportiu Municipal amb informació sobre la situació de l’equipament i amb documentació sobre les seves dades. En total s’han enviat més de 2.300 cartes a persones del municipi i dels pobles de l’entorn que constaven com a usuàries del complex en la base de dades que l’antiga empresa adjudicatària, Gestió Esportiva Montornès SL, ha fet arribar a l’Ajuntament.
La carta va acompanyada d’un formulari amb les dades de cada persona, amb l’objectiu que pugui conformar-les i accedir als nous serveis que oferirà el Complex en la nova etapa de gestió directa per part de l’Ajuntament. Només cal que el revisi, l’empleni amb els canvis i el lliuri a les mateixes dependències del Complex, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 16 a 20 h, o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h.
Alhora, pot adjuntar fotocòpia dels rebuts cobrats per l’empresa Gestió Esportiva Montornès SL corresponents a serveis que no s’han prestat. D’aquesta manera, l’Ajuntament podrà donar una resposta adequada a les incidències.
Les persones que, tot i ser usuàries del Complex, no rebin aquesta carta, es poden adreçar als punts de referència per exposar la seva situació.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.