CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

És un servei que posa en contacte les persones que busquen feina amb les ofertes de treball de les empreses, establint un itinerari ocupacional personalitzat. També ofereix assessorament tècnic i el suport d’eines informàtiques per  a l’accés al món laboral. 

Per inscriure’s a la Borsa de Treball s’ha de demanar dia i hora per a la realització d’una entrevista ocupacional

El dia de l’entrevista tècnica ocupacional s’ha de portar la següent documentació original: 

  • DNI
  • DARDO (full d’inscripció al SOC com a demandant de feina)
  • Informe de Vida Laboral
  • Certificat de discapacitat (si s’escau)
  • Títols acreditatius de la formació tant reglada com no reglada
  • Currículum personal 

Quin cost té?

Gratuït

On es presta?

Per tal de poder oferir totes les garantíes de seguretat i prevenir la propagació de la Covid-19, el servei es presta fins a nou avís al c. de Sant Isidre, 11-13 i sempre amb cita prèvia.

Contacte:

Tel. 93 566 70 04
A/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h

 

 

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona